Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2012

Moto GP «Νέας Γενιάς»


Φέτος θα δούμε μία ολοκαίνουργια κατηγορία μοτοσικλετών Moto GP στην πίστα, με τους νέους κανονισμούς να έχουν ορίσει ως μέγιστη χωρητικότητα τα 1000 κ.εκ.

Καθώς οι κατασκευαστές έχουν ξεκινήσει από πέρσι την εξέλιξη των μοτοσικλετών, οι δοκιμές πριν από την έναρξη του πρωταθλήματος θα είναι αρκετά κρίσιμες για αυτούς, ώστε να βάλουν τις τελευταίες πινελιές τους για το 2012. Ομάδες και αναβάτες θα χρειαστεί να εκμεταλλευτούν στο έπακρο τα τριήμερα που θα έχουν στη διάθεσή τους, ξεκινώντας με αυτό στις 31 Ιανουαρίου, με 2 Φεβρουαρίου, στη Sepang. Οι κύριες εργοστασιακές ομάδες έχουν διατηρήσει το πλήρωμα των αναβατών τους, με τον Casey Stoner να υπερασπίζεται τον παγκόσμιο τίτλο του δίπλα στον ομόσταυλό του στη Repsol Honda, Dani Pedrosa, την ομάδα της Yamaha Factory να εκπροσωπείται για άλλη μια φορά από τους Jorge Lorenzo και Ben Spies και τους Valentino Rossi και Nicky Hayden να δουλεύουν σκληρά με την ομάδα της Ducati για να προωθήσουν τα ιταλικά χρώματα στους πρωτοπόρους των Moto GP.

 Εκτός σεζόν είχαμε και κάποιες μεγάλες μεταπηδήσεις, συμπεριλαμβανομένων αυτών του Andrea Dovizioso που θα κάνει το ντεμπούτο του πάνω στη Yamaha με την ομάδα της Tech3 μαζί με τον Cal Crutchlow, και του Alvaro Bautista που θα βοηθήσει στη φετινή της προσπάθεια τη Honda Gresini. Ο Hector Barbera φέτος θα είναι ο μοναχικός αναβάτης της Pramac Racing Team, ενώ ο Karel Abraham θα συνεχίσει την καριέρα του με την Cardion AB Racing Team. Οι Colin Edwards και Randy de Puniet «κατατάχθηκαν» στα στρατόπεδα της Forward Racing και Aspar αντίστοιχα, όπου και θα οδηγήσουν τις μοτοσικλέτες προδιαγραφών CRT. Μαζί με τις νέες συμμετοχές της CRT, η σχάρα των Moto GP θα απαρτίζεται από 21 αναβάτες, δίνοντας στους νεο-εισερχόμενους Danilo Petrucci, Ivan Silva, Michele Pirro και Yonny Hernandez μια ευκαιρία να λάμψουν στην μεγάλη κατηγορία. Υπό αυτές τις συνθήκες (CRT) θα επιστρέψουν στα Moto GP και οι Antony West, Aleix Espargaro και James Ellison. Αξίζει να σημειωθεί και η συμμετοχή του περσινού παγκόσμιου πρωταθλητή στη Moto2, Stefan Bradl, που θα οδηγήσει για την LCR Honda.

Τους επόμενους δύο μήνες θα έχουμε επίσης και αναβάτες από τις χαμηλότερες κατηγορίες στις πίστες της Valencia και της Jerez που θα τεστάρουν τις μοτοσικλέτες Moto2 και Moto3. Η κατηγορία Moto2 υπόσχεται να είναι, τόσο διασκεδαστική και απρόβλεπτη, όσο ποτέ άλλοτε, με αγαπημένους αναβάτες όπως οι Marc Marquez, Andrea Iannone και Scott Redding να αντιμετωπίζουν τον πρωταθλητή των 125, Nico Terol και το δεύτερο στη κατάταξη Johann Zarco. Μαζί με όλους αυτούς και ο πρώτος πρωταθλητής της Moto2 (2010), Toni Elias, θα επιστρέψει για να ξεδώσει, μετά από την πλήρως αποτυχημένη περσινή χρονιά του στα Moto GP.

Οι δοκιμές που πλησιάζουν θα είναι ιδιαίτερα σημαντικές για τους συμμετέχοντες της κατηγορίας Moto3, καθώς οι νέες τετράχρονες μοτοσικλέτες των 250 κ. εκ. αντικαθιστούν τις παλιές δίχρονες των 125... Οι Maverick Vinales, Sandro Cortese και Hector Faubel φαίνεται πως θα ευημερήσουν πάνω στις ολοκαίνουργιες μηχανές.

Ημερομηνίες επίσημων δοκιμών:
- Sepang 1 MotoGP, 31/01-02/02
- Valencia Moto2/Moto3, 08/02-10/02
- Jerez 1 Moto2/Moto3, 16/02-18/02
- Sepang 2 MotoGP, 28/02-01/03
- Jerez 2 Moto2/Moto3, 19/03-21/03
- Jerez 1 MotoGP, 23/03-25/03


Ο Checha δοκιμάζει τη Desmo του Rossi
Λίγες ημέρες πριν, η ομάδα δοκιμών της Ducati, διευθυνόμενη από τον τεχνικό διευθυντή, Filippo Preziosi, ολοκλήρωσε ένα τριήμερο test στην ισπανική πίστα της Jerez, με τους Carlos Checa και Franco Battaini. Οι δύο αναβάτες ολοκλήρωσαν ένα σκέλος με την GP12, η οποία αργότερα θα οδηγηθεί από τους επίσημους αναβάτες της ομάδας, Valentino Rossi και Nicky Hayden. Κατά τη διάρκεια αυτών των τριών ημερών, στις οποίες οι καιρικές συνθήκες ήταν κρύες, αλλά ευτυχώς στεγνές, το πρόγραμμα κύλησε χωρίς κανένα πρόβλημα και έγιναν όλες οι έρευνες που ήταν αναγκαίες για την έναρξη των χειμερινών δοκιμών στη Μαλαισία. Ελάχιστα είναι τα στοιχεία που έχουν διαρρεύσει στον Τύπο, με τον Carlos Checa απλά να δηλώνει (στο Twitter) πως πήγαν όλα πολύ καλά και πως είναι απόλυτα ευχαριστημένος.


Karel Abraham: Δυνατή και γρήγορη η νέα GP12
Έπειτα από τις δοκιμές που έκαναν οι Checa – Battaini στη Jerez, η Ducati Corse μπορεί να μη λέει πολλά για τη νέα Ducati Desmosedici GP12, όμως αυτό δεν σταμάτησε τον Karel Abraham απ’ το να «μαρτυρήσει» λίγες λεπτομέρειες για το νέο ιταλικό άτι. Ο Τσέχος αναβάτης θα οδηγήσει μια δυνατότερη και γρηγορότερη μοτοσικλέτα φέτος στην κατηγορία των Moto GP. Η νέα Ducati GP12 τροφοδοτείται από έναν τετράχρονο, τετρακύλινδρο κινητήρα, 1000 κ. εκ., διαθέτει 250 ίππους, ενώ η μέγιστη ταχύτητά της είναι τα 360 χλμ./ ώρα! Το φετινό μοντέλο έχει αλουμινένιο πλαίσιο deltabox που αντικαθιστά το περσινό από ανθρακόνημα. Ο διευθυντής προσωπικού της Cardion AB Motoracing, Marco Grana, έχοντας πρόσφατα επιστρέψει από το εργοστάσιο της Bologna, εξήγησε: «Με τη πρώτη ματιά η μοτοσικλέτα μπορεί να φανεί παρόμοια με το περσινό μοντέλο, όμως κάτω από το φέρινγκ κρύβεται μια συστάδα σημαντικών αλλαγών.»

Πηγή : mototriti.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Κοινωνική Ενημέρωση: Θέσεις εργασίας

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *