Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012

Nέο Ford Mondeo



Μετά το νέο Focus, και η επόμενη γενιά του Ford Mondeo θα αποτελέσει ένα παγκόσμιο μοντέλο, έχοντας ως στόχο να τέρψει τις διαφορετικές ανάγκες ενός μεγάλου αριθμού αγοραστών του οικογενειακού γερμανικού μοντέλου.
Η Ford το είχε δηλώσει από τα μέσα του 2011 και παράλληλα, το είχε δείξει και στην πράξη, μέσω της παρουσίας του πρωτότυπου Evos της Φρανκφούρτης: Ό,τι πλέον ήρθε η ώρα για να προχωρήσει στην εξέλιξη της σχεδιαστικής φιλοσοφίας των αυτοκίνητων της (δηλ. του περίφημου Kinetic Design) και να μας φέρει μελλοντικά μοντέλα με ακόμη πιο δυναμική και premium παρουσία. Και πιστή στο χρονοδιάγραμμά της, η Ford μας παρουσίασε τη νέα γενιά του Mondeo (ή Fusion στις Η.Π.Α.) που θα δούμε στην Ευρώπη στις αρχές του 2013 και το οποίο θα είναι το πρώτο εκ των καινούργιων μοντέλων, που έχουν επηρεαστεί από τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία.
Παράλληλα, το νέο μεσαίο Ford θα είναι το πρώτο παγκόσμιο οικογενειακό της μάρκας, αφού θα πωληθεί ίδιο – αλλάζει μόνο η ονομασία – στη Βόρεια Αμερική, στην Ασία και στην Ευρώπη.


Τονισμένος δυναμισμός
Περισσότερες χυτές γραμμές, νέα μάσκα με μεγάλη γρίλια και μακρόστενα φωτιστικά μπροστά, αλλά και χαμηλότερη οροφή που ρίχνει κλεφτές ματιές προς τα 4θυρα κουπέ, είναι τα κύρια χαρακτηριστικά της παρουσίας του νέου Mondeo. Στο πίσω τμήμα, ο ανασηκωμένος όγκος και τα τραπεζοειδή φωτιστικά θυμίζουν το αντίστοιχο κομμάτι του τωρινού Mondeo, χωρίς πάντως να στερούν κάτι από το μοντέρνο ποιόν του αυτοκινήτου. Σε επίπεδο διαστάσεων, είναι νωρίς για να γνωρίζουμε τα ακριβή στοιχεία του νέου μεσαίου Ford, όμως αναμένεται να μην διαφοροποιηθεί σημαντικά σε σχέση με το σημερινό Mondeo, και ίσως μόνο η χαμηλότερη οροφή να κάνει τη διαφορά. Συνολικά πάντως, το νέο Mondeo αναμένεται να είναι ακόμη πιο δυναμικό και επιβλητικό σε σχέση με πριν.

Ακόμη πιο high-tech εσωτερικό
Το εσωτερικό του νέου Ford Mondeo μπορεί να μην έχει παρουσιαστεί και επίσημα, όμως δεν αναμένεται να διαφέρει από αυτό που μας έδειξε η εταιρεία στο αμερικάνικο Fusion. Εκ πρώτης όψεως λοιπόν, φαίνεται ότι, θα δούμε ένα αρκετά σύγχρονο αποτέλεσμα που θα εκπέμπει το υψηλό τεχνολογικό υπόβαθρο του αυτοκινήτου. Εντύπωση προκαλεί η σχεδίαση του πίνακα οργάνων, ο οποίος φαίνεται ότι θα έχει δύο μεγάλες ψηφιακές οθόνες εκατέρωθεν του κεντρικά τοποθετημένου ταχυμέτρου, για την απεικόνιση του στροφομέτρου, αλλά και του συστήματος πλοήγησης και τις πληροφορίες του trip computer. Αντίστοιχα high-tech στοιχεία ενσωματώνει η κεντρική κονσόλα, με την μεγάλη οθόνη πληροφοριών να δεσπόζει πάνω από το ηχοσύστημα της Sony. Στον ποιοτικό τομέα, αναμένουμε και πάλι υψηλά στάνταρ για τα δεδομένα της κατηγορίας, ενώ η Ford αναφέρεται ιδιαίτερα στο κομμάτι της σημαντικά βελτιωμένης ηχομόνωσης.



Στο επίκεντρο και πάλι οι EcoBoost
Στο νέο Ford Mondeo οι κινητήρες βενζίνης της σειράς EcoBoost που γνωρίσαμε στο ανανεωμένο υπάρχον Mondeo, θα είναι και πάλι οι μεγάλοι πρωταγωνιστές της γκάμας. Με turbo και άμεσο ψεκασμό, τα μοτέρ αυτά των 1,6 και 2,0 λίτρων, θα συνδυάσουν την πολύ καλή απόδοση και επιδόσεις, με την οικονομία καυσίμου και τις χαμηλές εκπομπές CO2. Παράλληλα, στη γκάμα θα υπάρξουν και πάλι οι κινητήρες diesel σε αντίστοιχους κυβισμούς με αυτές των βενζινοκινητήρων. Δεν αποκλείεται πάντως για πρώτη φορά στην ιστορία του το νέο Mondeo να λάβει και υβριδικές εκδόσεις, ώστε να προσφέρει ακόμη περισσότερη οικονομία και οικολογία κίνησης. Σε ό,τι αφορά στον Αμερικανό «αδελφό» του, το Fusion, εκεί έχουμε ήδη δει τις υβριδικές του εκδόσεις που χρησιμοποιούν για την κίνησή τους έναν βενζινοκινητήρα 2,0 λίτρων και έναν ηλεκτροκινητήρα. Η «απλή» υβριδική χρησιμοποιεί την ενέργεια που αποθηκεύεται στις μπαταρίες, ενώ η ετέρα, με την ονομασία «Energi», μπορεί να φορτίσει τις μπαταρίες και από μια εξωτερική παροχή ρεύματος.



Η άποψή μας 
Καλοσωρίζουμε το νέο Mondeo στη γκάμα των παγκόσμιων μοντέλων της Ford, από τη στιγμή μάλιστα που φαίνεται ότι θα είναι ακόμη πιο ποιοτικό, τεχνολογικά προηγμένο και δυναμικό σε σχέση με το τωρινό. Ελπίζουμε βέβαια, η Ford να παγκοσμιοποιήσει και τις υβριδικές εκδόσεις του μοντέλου και να μην τις κρατήσει μόνο για τις Η.Π.Α., αλλά να τις δούμε κάποια στιγμή και στην Ευρώπη. Βέβαια, καλό θα ήταν σε αυτή την περίπτωση, το θερμικό μοτέρ να μην είναι 2λιτρο, αλλά μικρότερου κυβισμού…

Πηγή : autotriti.gr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Κοινωνική Ενημέρωση: Θέσεις εργασίας

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *