Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου 2012

Peugeot 308, Γαλλικό pedigree


H γαλλική σχολή της κομψότητας, της ασφάλειας και της χρυσής τομής μεταξύ άνεσης και οδικής συμπεριφοράς βρίσκει στο μικρομεσαίο Peugeot 308 τον ιδανικό εκφραστή της…
Το 308 συνεχίζει την παράδοση της Peugeot στη μικρομεσαία κατηγορία. Το 308, που μαρτυρά αμέσως τη γαλλική του καταγωγή, έχει ανανεωθεί με σκοπό την τόνωση της εμπορικότητάς του.

Στο εμπρόσθιο άκρο ξεχωρίζουν τα πολύ μεγάλα φώτα, ανάμεσα στα οποία φιλοξενείται η άκρη του καπό σε έντονο σχήμα V. Κάτω από αυτόν το σχηματισμό και ανάμεσα στους κάθετα τοποθετημένους προβολείς ομίχλης, το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στη μεγάλη εισαγωγή αέρα. Το πίσω άκρο διακρίνεται για την περισσότερο πειθαρχημένη σχεδίαση, με τα φωτιστικά σώματα σε έντονο κόκκινο χρώμα να αποσπούν αμέσως την προσοχή. Όλα αυτά διαμορφώνουν ένα σύγχρονο αμάξωμα με μοντέρνα και ελκυστική αισθητική, όπως άλλωστε αρμόζει σε ένα ολοκληρωμένο γαλλικό μοντέλο.

Εσωτερικό - Χώροι: Κομψό και ποιοτικό
Ιδιαίτερες αλλαγές δεν έχουν γίνει στην καμπίνα των επιβατών του 308, που διακρίνεται για τη σύγχρονη εικόνα του και την προσεγμένη ποιότητα. Το μεγαλύτερο τμήμα του ταμπλό αποτελείται από μαλακό και ευχάριστο στην υφή υλικό με αρκετά καλή συναρμογή. Στο ταμπλό, το ενδιαφέρον επικεντρώνεται περισσότερο στο στρογγυλό σχήμα των αεραγωγών, αλλά και των ενδείξεων του πίνακα οργάνων. Όσον αφορά στους χώρους, το 308 βρίσκεται στον καλό μέσο όρο της κατηγορίας του, με επάρκεια για 5 επιβάτες, οι οποίοι θα πρέπει να κάνουν ελάχιστες παραχωρήσεις, μόνο αν το ύψος τους είναι πολύ μεγαλύτερο του συνηθισμένου μέσου ενήλικα. Ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 348 λίτρων.



Στο δρόμο: Ουδετερότητα και άνεση
Η πολύ καλή εικόνα του 308 σε ό,τι αφορά στην οδική του συμπεριφορά δεν έχει αλλάξει και στην ανανεωμένη έκδοση. Έτσι, το μικρομεσαίο γαλλικό μοντέλο καταφέρνει να ισορροπήσει αρμονικά μεταξύ άνεσης και ασφαλούς συμπεριφοράς. Στον αυτοκινητόδρομο, κινείται με χαρακτηριστική σταθερότητα και ασφάλεια, ενώ σε κομμάτια με στροφές, η υποστροφή θα εμφανιστεί μόνο κάτω από συνθήκες μεγάλης πίεσης. Η ανάρτηση δίνει έμφαση στην άνεση, το σύστημα διεύθυνσης ικανοποιεί και το συνολικό πάτημα του αυτοκινήτου εμπνέει στον οδηγό απόλυτη εμπιστοσύνη.

Διαθέσιμοι κινητήρες
1,4 VTi 98 PS: 1.598 κ.εκ., μέση κατανάλωση 6,33 λτ./100 χλμ., εκπομπές CO2 144 γρ./χλμ. 1,6 VTi 120 PS: 1.598 κ.εκ., μέση κατανάλωση 6,6 λτ./100 χλμ., εκπομπές CO2 156 γρ./χλμ. 1,6 THP  156 PS: 1.598 κ.εκ., μέση κατανάλωση 6,7 λτ./100 χλμ., εκπομπές CO2 155 γρ./χλμ. 1,6 THP 200 PS: 1.598 κ.εκ., μέση κατανάλωση 6,9 λτ./100 χλμ., εκπομπές CO2 159 γρ./χλμ. 1,6 ΗDi 92 PS: 1.560 κ.εκ., μέση κατανάλωση 4,2 λτ./100 χλμ., εκπομπές CO2 110 γρ./χλμ. (5,1 λτ./100 χλμ. και 137 γρ./χλμ. με Stop@Start) 1,6 ΗDi 112 PS: 1.560 κ.εκ., μέση κατανάλωση 4,2 λτ./100 χλμ., εκπομπές CO2 109 γρ./χλμ. (3,8 λτ./100 χλμ. και 98 γρ./χλμ. με Stop@Start)

Πηγή  : autotriti.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Κοινωνική Ενημέρωση: Θέσεις εργασίας

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *