Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2011

Έφτασε το Juke Desire


Το Juke στην έκδοση με το ντίζελ κινητήρα των 1,5 λτ. αποκτά πρόσθετο ενδιαφέρον, αφού είναι σβέλτο και οικονομικό, ενώ παράλληλα πρόκειται για ένα πολύ ευχάριστο στην οδήγηση και ξεχωριστής αισθητικής μικρό crossover.
To πιο χαρακτηριστικό γνώρισμα του Juke δεν είναι άλλο από την ιδιαίτερα ξεχωριστή και ευφάνταστη σχεδίαση του αμαξώματός του που προκαλεί τα γεμάτα περιέργεια και θαυμασμό βλέμματα όσων το αντικρίζουν. Το υπερυψωμένο και εκκεντρικό αμάξωμα του μικρού crossover της Nissan εκτός από τους κινητήρες βενζίνης των 1,6 λτ. απόδοσης 117 και 190 ίππων, προσφέρεται και με το ντίζελ των 1,5 λτ. απόδοσης 110 ίππων με κίνηση μόνο στους μπροστινούς τροχούς και τιμή από 18.410 ευρώ.

Κινητήρας: «Ροπάτος» και πολιτισμένος

Ο 1,5 λτ. ντίζελ κινητήρας του Juke είναι 4κυλινδρος, 8βάλβιδος, με άμεσο ψεκασμό, κοινή γραμμή τροφοδοσίας και turbo και αποδίδει 110 ίππους και 240 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ. Στην πράξη το μηχανικό αυτό σύνολο παρουσιάζει αρκετά καλό τράβηγμα και απόκριση στο γκάζι από τις χαμηλές στροφές, ενώ κυρίως από τις 2.000 σ.α.λ. και άνω, δείχνει τη δύναμή του και κινεί σε σβέλτους ρυθμούς το Juke. Επίσης, ο θόρυβος που παράγει φτάνει στην καμπίνα αρκετά φιλτραρισμένος και δεν θα ενοχλήσει τους επιβαίνοντες. Η κατανάλωση του σε πραγματικές συνθήκες είναι πολύ χαμηλή, αφού κυμάνθηκε (σύμφωνα με την ένδειξη του trip computer) στα 6,2 λτ./100 χλμ. Πολύ καλές κριτικές αποσπά και η ακρίβεια που παρέχει το χειροκίνητο 6τάχυτο κιβώτιο.

Μοντέρνο εσωτερικό με επαρκείς χώρους

Ξεχωριστή και ιδιαίτερα νεανική είναι και η αισθητική του εσωτερικού του Juke. Από πλευράς ποιότητας ικανοποιεί σε μεγάλο βαθμό παρά την χρήση σκληρών πλαστικών τα οποία δείχνουν συμπαγή, ωστόσο στο φινίρισμα και στη συναρμογή τους δεν αποφεύγονται κάποιες μικροατέλειες. Πολύ καλή είναι η θέση οδήγησης παρότι το τιμόνι δε ρυθμίζεται σε βάθος, ενώ οι χώροι στο εσωτερικό του επαρκούν για τη μεταφορά 4 ενηλίκων με κάποιες παραχωρήσεις ως προς τον αέρα για τα κεφάλια πίσω. Το πορτ μπαγκάζ είναι ρηχό, όμως μαζί με τον έξτρα χώρο κάτω από το δάπεδο έχει συνολική χωρητικότητα 251 λίτρων και φτάνει έως τα 830 λτ. με την αναδίπλωση του πίσω διαιρούμενου καθίσματος.

Με ευχάριστη αίσθηση στο δρόμο

Το πετρελαιοκίνητο Juke κερδίζει αμέσως τον οδηγό του από τα πρώτα μέτρα αφού είναι ένα ισορροπημένο, φιλικό και ευχάριστο αυτοκίνητο, το οποίο παράλληλα αποπνέει συμπαγή αίσθηση. Επίσης χάρη στο μικρό του μήκος (4.135 χλστ.) και την ψηλή θέση οδήγησης είναι εύκολο στους χειρισμούς στην πόλη αν και η ορατότητα προς τα πίσω είναι σχετικά περιορισμένη. Η ανάρτησή του έχει σφιχτή ρύθμιση ωστόσο διαπερνά πάνω από τις διάφορες ανωμαλίες των δρόμων δίχως να αντιδρά «ξερά» και με χτυπήματα. Κινούμενο στις ευθείες εμπνέει ασφάλεια και δεν φοβίζει ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες, ενώ αντίστοιχα, πολύ καλό «πάτημα» παρουσιάζει και σε μια διαδρομή με στροφές. Σε πιεσμένους ρυθμούς η υποστροφή είναι περιορισμένη, ενώ το τιμόνι είναι γρήγορο και με πολύ καλή αίσθηση κυρίως στην επιλογή Sport του Nissan Dynamic Control System.

Πηγή : autotriti.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Κοινωνική Ενημέρωση: Θέσεις εργασίας

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *