Πολύ ελκυστική ως χατσμπακ αλλά και με σεντάν έκδοση για πρώτη φορά στη γκάμα της, η νέα A-Class που έρχεται το 2012 στοχεύει στο να επαναφέρει πολύ δυναμικά τη Mercedes στην απαιτητική μικρομεσαία κατηγορία.
Το δικό της ενεργό ρόλο στο πολυτελές κομμάτι των μικρομεσαίων θα διαδραματίσει και η Mercedes με την επόμενη A-Class, η οποία αναμένεται πολύ διαφορετική από τη σημερινή. Η νέα μικρομεσαία Mercedes θα αποποιηθεί το σημερινό πάτωμα τύπου sandwich (αυτό θα χρησιμοποιηθεί πλέον σε ηλεκτρικά οχήματα). Θα βασιστεί σε εντελώς νέα προσθιοκίνητη πλατφόρμα την οποία η Mercedes ονομάζει Frontwheel Architecture).
Σχεδιαστικά, το γερμανικό μοντέλο θα υιοθετήσει περισσότερο κλασσικό χατσμπακ αμάξωμα με διακριτικά κουπέ ύφος. Γενικά, τόσο σε επίπεδο φιλοσοφίας όσο και σε επίπεδο εμφάνισης αλλάζουν δραματικά για τη νέα Mercedes A-Class που αναμένεται πολύ διαφορετική από το σημερινό μοντέλο, διεκδικώντας, αυτή τη φορά, και σαφώς περισσότερο νεανικό κοινό.
Από τεχνικής άποψης, η νέα προσθιοκίνητη πλατφόρμα στην οποία αναφρθήκαμε θα χρησιμοποιηθεί και ως βάση ώστε να "κουμπώσουν" νέα μοτέρ 1,2 και 1,4 λίτρων με turbo και άμεσο ψεκασμό, που θα προέλθουν από τη συνεργασία Mercedes-Renault. Επίσης, στην γκάμα θα έλθει και ο νεώτερος 1,8 turbo με άμεσο ψεκασμό των C-Class και E-Class, ενώ θα υπάρξει για πρώτη φορά στην ιστορία και σπορ έκδοση AMG!
Tέλος, μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει και το γεγονός ότι για πρώτη φορά στη γκάμα του αυτοκινήτου θα δούμε και σεντάν έκδοση αμαξώματος. Ουσιαστικά, αυτή η έκδοση δεν έχει εμπορικό αντίπαλο στο άνω πολυτελές άκρο της μικρομεσαίας κατηγορίας, τουλάχιστον μέχρι να δούμε επίσημα και το «φημολογούμενο» Audi A3 σεντάν.
Πηγή : autotriti.gr