Στο σαλόνι της Γενεύης 2012 ετοιμάζεται να λανσάρει η Toyota την έκδοση παραγωγής του Yaris HSD Concept που παρουσιάστηκε στην περσινή Γενεύη. Οι πρώτες φωτογραφίες δείχνουν πως η εμφάνιση διατηρεί το δυναμισμό του πρωτοτύπου, με το εμπρός μέρος να διαφοροποιείται αισθητά από το “συμβατικό” Yaris.
Το υβριδικό σύστημα απαρτίζεται από έναν βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων, έναν ηλεκτροκινητήρα και κιβώτιο e-CVT, με τη συνολική ισχύ να φτάνει τους 100 ίππους. Οι τιμές μέσης κατανάλωσης και εκπομπών CO2 πραγματικά εντυπωσιάζουν: 3,5 lt/100 km και 79 g/km αντίστοιχα. Όπως λένε οι Ιάπωνες, το μικρότερο μέγεθος των εξαρτημάτων του συστήματος και η τοποθέτηση της μπαταρίας κάτω από το πίσω κάθισμα, μαζί με το ρεζερβουάρ καυσίμου, συντελούν στη διατήρηση της ευρυχωρίας. Ενδεικτικά, το πορτμπαγκάζ παραμένει στα 286 λίτρα, όπως των βενζινοκίνητων και diesel εκδόσεων του Yaris, ενώ το συνολικό βάρος του Hybrid Synergy Drive είναι 20% πιο ελαφρύ συγκριτικά με το αντίστοιχο του υβριδικού Auris. Αν και η Toyota δεν ανακοινώνει περισσότερες πληροφορίες, η συγγένεια του Yaris Hybrid με το Prius C που παρουσιάστηκε σε Τόκυο και Ντιτρόιτ μας επιτρέπει να γνωρίζουμε πως υπάρχουν τρία προγράμματα οδήγησης: Normal, Eco, και EV mode.
Στο Eco η απόκριση του γκαζιού και ο κλιματισμός ρυθμίζονται με γνώμονα την καλύτερη κατανάλωση, ενώ το EV δίνει τη δυνατότητα κίνησης αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια για πολύ μικρές αποστάσεις (μικρότερες του 1,5 km και με ταχύτητα έως 40 km/h). Η παραγωγή του υβριδικού Yaris θα ξεκινήσει πριν το καλοκαίρι του 2012 και θα γίνεται στο εργοστάσιο Valenciennes της Toyota στη Γαλλία. Προς το παρόν, ο μόνος άμεσος αντίπαλός του είναι το Honda Jazz Hybrid.
Πηγή : gocar.gr
Το υβριδικό σύστημα απαρτίζεται από έναν βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων, έναν ηλεκτροκινητήρα και κιβώτιο e-CVT, με τη συνολική ισχύ να φτάνει τους 100 ίππους. Οι τιμές μέσης κατανάλωσης και εκπομπών CO2 πραγματικά εντυπωσιάζουν: 3,5 lt/100 km και 79 g/km αντίστοιχα. Όπως λένε οι Ιάπωνες, το μικρότερο μέγεθος των εξαρτημάτων του συστήματος και η τοποθέτηση της μπαταρίας κάτω από το πίσω κάθισμα, μαζί με το ρεζερβουάρ καυσίμου, συντελούν στη διατήρηση της ευρυχωρίας. Ενδεικτικά, το πορτμπαγκάζ παραμένει στα 286 λίτρα, όπως των βενζινοκίνητων και diesel εκδόσεων του Yaris, ενώ το συνολικό βάρος του Hybrid Synergy Drive είναι 20% πιο ελαφρύ συγκριτικά με το αντίστοιχο του υβριδικού Auris. Αν και η Toyota δεν ανακοινώνει περισσότερες πληροφορίες, η συγγένεια του Yaris Hybrid με το Prius C που παρουσιάστηκε σε Τόκυο και Ντιτρόιτ μας επιτρέπει να γνωρίζουμε πως υπάρχουν τρία προγράμματα οδήγησης: Normal, Eco, και EV mode.
Στο Eco η απόκριση του γκαζιού και ο κλιματισμός ρυθμίζονται με γνώμονα την καλύτερη κατανάλωση, ενώ το EV δίνει τη δυνατότητα κίνησης αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια για πολύ μικρές αποστάσεις (μικρότερες του 1,5 km και με ταχύτητα έως 40 km/h). Η παραγωγή του υβριδικού Yaris θα ξεκινήσει πριν το καλοκαίρι του 2012 και θα γίνεται στο εργοστάσιο Valenciennes της Toyota στη Γαλλία. Προς το παρόν, ο μόνος άμεσος αντίπαλός του είναι το Honda Jazz Hybrid.
Πηγή : gocar.gr