Παρασκευή 29 Ιουνίου 2012

Επί της ουσίας....Aνανεωμένη BMW X1


Μπορεί οι αισθητικές αλλαγές στην ανανεωμένη Χ1 να είναι ανεπαίσθητες, κάτω από το καπό όμως τα πράγματα είναι διαφορετικά μιας και στη γκάμα των κινητήρων έχουν προστεθεί νέες εκδόσεις. Επίσης, όλα τα μοτέρ είναι πιο οικονομικά σε κατανάλωση.

Στα δυόμισι χρόνια παρουσίας της -σημειώνεται ότι ήταν το πρώτο premium μικρομεσαίο crossover- η BMW X1 έχει μια επιτυχημένη εμπορικά πορεία με περισσότερες από 300.000 πωλήσεις παγκοσμίως. Οι οποίες αναμένονται να αυξηθούν χάρη στην είσοδό της στην αμερικανική αλλά και κινεζική αγορά.

Μάλιστα, για τις ανάγκες της δεύτερης, η BMW κατασκεύασε προσφάτως εργοστάσιο στο Tiexi (Shenyang).

Εξωτερική εμφάνιση: Με το «μικροσκόπιο»

Οι σχεδιαστικές αλλαγές της ανανεωμένης X1 εντοπίζονται με το μικροσκόπιο ή τοποθετώντας το παλιό δίπλα στο νέο μοντέλο. Τότε μόνο θα μπορέσει να ανακαλύψει κάποιος τα νέα φανάρια, προφυλακτήρες, εξωτερικούς καθρέφτες (φέρουν τα φλας) και πλαϊνό μέρος (πιο έντονες ακμές).



Κατά βάση έχουν διατηρηθεί οι ίδιες αναλογίες, δηλαδή το μεγάλο καπό και μακρύ μεταξόνιο, ενώ καμία αύξηση ή μείωση στις εξωτερικές διαστάσεις.

Γκάμα κινητήρων: Πιο πλούσια, πιο οικονομικοί

Ουσιαστικά, οι σημαντικότερες αλλαγές στο μικρομεσαίο SUV/crossover της BMW αφορούν στους κινητήρες. Συγκεκριμένα, η X1 θα διατίθεται με 5 diesel και 3 βενζινοκινητήρες απόδοσης από 116 έως 245 ίππους.



Στους κινητήρες βενζίνης παραμένουν οι 18i, 20i και 28i που είναι πλέον πιο οικονομικοί σε κατανάλωση και καθαροί σε ρύπους, ενώ στους diesel οι αλλαγές είναι εκτενέστερες (όλοι είναι πιο οικονομικοί).

Συγκεκριμένα, προστέθηκε η sDrive16d (1.995 κ.εκ. -116 PS - 4,9λτ./100), στις εκδόσεις x/sDrive20d η ιπποδύναμη και η ροπή έχουν αυξηθεί από τα 177 PS και 350 Nm στα 184 PS και 380 Nm, ενώ νέα είναι η έκδοση xDrive25d η οποία ουσιαστικά αποτελεί εξέλιξη της xDrive23d.

Χάρη στην τεχνολογία TwinPower Technology, το Variable Twin Turbo και την υψηλή πίεση ψεκασμού στο θάλαμο καύσης (2.00 bar) η Χ1 xDrive25d αποδίδει 218 ίππους, έχει ροπή 450 (!) Nm από τις 1.500 έως τις 2.500 σ.α.λ., ενώ η κατανάλωση περιορίζεται στα 5,5 λτ./100 χλμ. (με το αυτόματο 8άρι) και οι εκπομπές στα 145 γρ./χλμ.


Στο δρόμο: Typical X

Τα αποθέματα ροπής είναι τεράστια και διαθέσιμα από πολύ χαμηλά ενώ οι 218 ίπποι υπεραρκετοί σε σημείο που πατώντας τέρμα γκάζι στην Autobahn, η επιτάχυνση συνεχίζεται με ευκολία ακόμη και μετά τα 200 χλμ./ώρα.

Τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 6,8 δλ. και η πραγματική μέση κατανάλωση είναι περίπου στα 7 λτ./100 χλμ.

Όσον αφορά την οδική συμπεριφορά του μοντέλου, αυτή παραμένει προσανατολισμένα σπορτίφ, το τιμόνι είναι άμεσο και πλούσιο σε πληροφόρηση, η τετρακίνηση είναι εξαιρετική, τα περιθώρια πρόσφυσης κορυφαία, η ποιότητα κύλισης στους γερμανικούς δρόμους υποδειγματική.

Πηγή : autotriti.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Κοινωνική Ενημέρωση: Θέσεις εργασίας

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *