Ο έτερος δίδυμος των νέων scooter της BMW συγκεντρώνει πάνω του τα καλύτερα στοιχεία δύο φιλοσοφιών που εσχάτως είδαμε από τη BMW, αλλά και παραδοσιακές αξίες που αναγνωρίζονται άμεσα πάνω σε κάθε βαυαρικό μοντέλο.
Τιμή: 11.630 ευρώ (βασική έκδοση)
+: Οδική συμπεριφορά μοτοσικλέτας, πολυτέλεια
-: Ο προαιρετικός εξοπλισμός ανεβάζει πολύ την τιμή
Χρώματα: Μπλε, ασημί, μαύρο
Αν το σκεφτείτε καλύτερα, πριν μερικά χρόνια, οι λέξεις sport και scooter δε θα μπορούσαν να αποτελούν κεντρικό θέμα σε κανένα από τα meeting των υπευθύνων της BMW Motorrad – τουλάχιστον όχι με τη σημασία που έχουν σήμερα. Δεκτό, η λέξη sport θα μπορούσε να ακουστεί σε μια συζήτηση για ένα από τα S της σειράς Κ, αλλά πάντα θα συνοδευόταν από τη λέξη touring. Αντίστοιχα, η λέξη scooter θα μπορούσε να ριχτεί στο τραπέζι σε μια συζήτηση για το C1 (το scooter της BMW με τον κλωβό), αλλά μάλλον θα αποτελούσε παράδειγμα προς αποφυγή…
Οι συνθήκες, όμως, έχουν αλλάξει τα τελευταία χρόνια. Πλέον, όταν ακούς τη λέξη sport από έναν Βαυαρό, ξέρεις ότι η σημασία της είναι περισσότερο καθαρόαιμη, περισσότερο αγνή. Και στα μάτια του βλέπεις ένα S1000RR να στρίβει στην πίστα. Και, εσχάτως, η λέξη scooter δε συνοδεύεται από το χαμήλωμα του βλέμματός του, αλλά από την υπερηφάνεια που προκύπτει από την παρουσίαση των δύο νέων scooter της BMW, των C 650 GT και C 600 Sport.
Η αγνή σημασία της λέξης sport, λοιπόν, και η περηφάνια της λέξης scooter καθρεφτίζονται σε αυτό το νέο μοντέλο, το mega scooter της BMW που όχι μόνο είναι ισχυρό, αλλά μπορεί να κινηθεί σε sport ρυθμούς. Και, φυσικά, στο σταυροδρόμι αυτών των σχετικά νέων για τη BMW φιλοσοφιών καταλήγουν κι άλλες αξίες, σταθερές εδώ και χρόνια για τους Βαυαρούς, όπως η πολυτέλεια και τεχνολογική υπεροχή.
Το στοιχείο, πάντως, που κάνει το C 600 Sport να ξεχωρίζει (κατά πρώτο λόγο από το δίδυμό του C 650 GT) είναι ο sport χαρακτήρας του, ο οποίος εντοπίζεται ήδη από το… γκαράζ, χάρη σε βασικές διαφορές ανάμεσα στα δύο scooter.
Οι διαφορές του C 600 Sport από το C 650 GT
• Λιγότερα πλαστικά, με περισσότερο αιχμηρό σχεδιασμό
• Διαφορετική μάσκα, με πιο επιθετικούς προβολείς
• Περισσότερο ανασηκωμένη ουρά
• Μικρότερο συνολικό μήκος
• Μειωμένο κατά 12 κιλά βάρος
• Επιθετικότερη θέση οδήγησης, με ψηλότερη σέλα και χαμηλότερο τιμόνι
• Μικρότερος χώρος κάτω από τη σέλα
• Προσθήκη συστήματος FlexCase κάτω από τη σέλα
• Κλασικοί καθρέφτες
• Χειροκίνητα ρυθμιζόμενη ζελατίνα
• Διαφορετικός προαιρετικός εξοπλισμός
Πηγή : mototriti.gr