Από: http://www.protothema.gr/car-and-speed/article/353808/meridio-rekor-gia-ti-volvo-stin-ellada/
Αυτό συνεχίστηκε και και τον πρώτο μήνα του 2014...
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ), οι ταξινομήσεις της ανέβηκαν από τις 1.380 του 2012, στις 1.463! Άνοδος της τάξης του 6%), αξιοσημείωτη σε μία αγορά που παραμένει σε περίοδο βαθιάς κρίσης.
Πως όμως έφτασε εκεί η Volvo; Πέρυσι ήταν η πρώτη χρονιά που είχε πλήρη παρουσία στην κατηγορία των premium πεντάθυρων χάτσμπακ, καθώς δίπλα στο V40, ήρθε να προστεθεί από τις αρχές της χρονιάς και το V40 Cross Country. Συνολικά, τα δύο μοντέλα κατέγραψαν 847 ταξινομήσεις (περίπου 58% των συνολικών πωλήσεων της Volvo μέσα στη χρονιά), με ιδιαίτερη προτίμηση του κοινού στις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις.
Τα ριζικά ανανεωμένα – από το φθινόπωρο και μετά - S60/V60, σε μία άκρως ανταγωνιστική και δημοφιλή κατηγορία, αυτήν των premium μεσαίων-μεγάλων αυτοκινήτων, που εφοδιάζονται με κινητήρες από 1.600 κ.εκ. και άνω, είχαν συνολικά 471 ταξινομήσεις. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα S60/V60 αναμένεται να βελτιώσουν ακόμα περισσότερο τα ποσοστά τους μέσα στο 2014, καθώς σε λίγες μέρες ξεκινούν οι παραδόσεις των μοντέλων που διαθέτουν τους νέους δίλιτρους κινητήρες Drive-E και το νέο αυτόματο σειριακό κιβώτιο 8 σχέσεων.
Το XC60, που εκπροσωπεί τη Volvo στην κατηγορία των μεσαίων-μεγάλων SUV των συνολικών 325 πωλήσεων, είχε 107 εξ αυτών!
Ο κ. Γιάννης Πετούλης, διευθύνων σύμβουλος της Volvo Car Hellas τόνισε:
«Το 2013 ήταν μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική και δύσκολη χρονιά. Έχοντας σημειώσει ρεκόρ μεριδίου αγοράς το 2012, είχαμε να σταθούμε αντάξιοι μιας πολύ σημαντικής “κληρονομιάς”. Το ότι καταφέραμε να αυξήσουμε το ποσοστό αυτό περαιτέρω, στο 2,5%, που αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα που απολαμβάνει η μάρκα παγκοσμίως, υποδηλώνει πολλά! Μάλιστα, όχι μόνο αυξήσαμε τα ποσοστά μας αλλά και τον απόλυτο αριθμό αυτοκινήτων που ταξινομήσαμε, κάτι που αποδεικνύει και τη ραγδαία αυξανόμενη εκτίμηση στη μάρκα, από τους Έλληνες καταναλωτές.
Πλέον, διαθέτουμε μια πληρέστατη γκάμα, πολύ φρέσκα και πρόσφατα ανανεωμένα μοντέλα και σύντομα θα έχουμε στους ελληνικούς δρόμους τη νέα γενιά κινητήρων και αυτόματων κιβωτίων Drive-E, με εντυπωσιακά νούμερα ισχύος και κατανάλωσης. Η Volvo βρίσκεται στην καλύτερη ίσως φάση της σύγχρονης ιστορίας της και είμαστε πολύ αισιόδοξοι για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα το 2014».
Το 2013 ήταν μία χρονιά επιτυχιών για τη Volvo και σε παγκόσμιο επίπεδο! Η σουηδική μάρκα σημείωσε άνοδο 1,4% στις πωλήσεις της σε σχέση με το 2012, με ταξινομήσεις 427.840 αυτοκινήτων. Κορυφαία αγορά για τη Σουηδική μάρκα ήταν αυτή των Η.Π.Α., με πωλήσεις 61.233 αυτοκινήτων. Ακολούθησε η Κίνα με 61.146 αυτοκίνητα, με τη Volvo να σημειώνει εκεί εντυπωσιακή άνοδο 45,6% σε σχέση με το 2012!
Όμως και στην μητρική αγορά της μάρκας, στη Σουηδία, τα 52.260 αυτοκίνητα που πωλήθηκαν, αντιστοιχούν σε αύξηση 0,8% σε σχέση με το 2012. Ειδικότερα, best-seller μοντέλο για τη Volvo το 2013 αναδείχθηκε το XC60, με συνολικές πωλήσεις 114.010 αυτοκινήτων σε όλο τον κόσμο, αυξημένες κατά 7,3% σε σχέση με αυτές του 2012.
Απο ρεκόρ σε ρεκόρ για την Σουηδική εταιρεία, η οποία ολο και περισσότερο αυξάνει τα μερίδιά της στην Ελλάδα, στην κατηγορία των πολυτελών αυτοκινήτων.
Η σουηδική εταιρεία έκλεισε το 2013 μας πέρασε σημειώνοντας ρεκόρ μεριδίου αγοράς, με ποσοστό της τάξης του 2,5%, που είναι το υψηλότερο που έχει πετύχει ποτέ στη χώρα μας. Από 1,5% μερίδιο αγοράς το 2011, η Volvo ανέβηκε στο 2,4% για το 2012 και το φετινό της ποσοστό, είναι πολύ πάνω από τον πανευρωπαϊκό μέσο όρο της μάρκα.Αυτό συνεχίστηκε και και τον πρώτο μήνα του 2014...
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ), οι ταξινομήσεις της ανέβηκαν από τις 1.380 του 2012, στις 1.463! Άνοδος της τάξης του 6%), αξιοσημείωτη σε μία αγορά που παραμένει σε περίοδο βαθιάς κρίσης.
Πως όμως έφτασε εκεί η Volvo; Πέρυσι ήταν η πρώτη χρονιά που είχε πλήρη παρουσία στην κατηγορία των premium πεντάθυρων χάτσμπακ, καθώς δίπλα στο V40, ήρθε να προστεθεί από τις αρχές της χρονιάς και το V40 Cross Country. Συνολικά, τα δύο μοντέλα κατέγραψαν 847 ταξινομήσεις (περίπου 58% των συνολικών πωλήσεων της Volvo μέσα στη χρονιά), με ιδιαίτερη προτίμηση του κοινού στις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις.
Τα ριζικά ανανεωμένα – από το φθινόπωρο και μετά - S60/V60, σε μία άκρως ανταγωνιστική και δημοφιλή κατηγορία, αυτήν των premium μεσαίων-μεγάλων αυτοκινήτων, που εφοδιάζονται με κινητήρες από 1.600 κ.εκ. και άνω, είχαν συνολικά 471 ταξινομήσεις. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα S60/V60 αναμένεται να βελτιώσουν ακόμα περισσότερο τα ποσοστά τους μέσα στο 2014, καθώς σε λίγες μέρες ξεκινούν οι παραδόσεις των μοντέλων που διαθέτουν τους νέους δίλιτρους κινητήρες Drive-E και το νέο αυτόματο σειριακό κιβώτιο 8 σχέσεων.
Το XC60, που εκπροσωπεί τη Volvo στην κατηγορία των μεσαίων-μεγάλων SUV των συνολικών 325 πωλήσεων, είχε 107 εξ αυτών!
«Το 2013 ήταν μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική και δύσκολη χρονιά. Έχοντας σημειώσει ρεκόρ μεριδίου αγοράς το 2012, είχαμε να σταθούμε αντάξιοι μιας πολύ σημαντικής “κληρονομιάς”. Το ότι καταφέραμε να αυξήσουμε το ποσοστό αυτό περαιτέρω, στο 2,5%, που αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα που απολαμβάνει η μάρκα παγκοσμίως, υποδηλώνει πολλά! Μάλιστα, όχι μόνο αυξήσαμε τα ποσοστά μας αλλά και τον απόλυτο αριθμό αυτοκινήτων που ταξινομήσαμε, κάτι που αποδεικνύει και τη ραγδαία αυξανόμενη εκτίμηση στη μάρκα, από τους Έλληνες καταναλωτές.
Πλέον, διαθέτουμε μια πληρέστατη γκάμα, πολύ φρέσκα και πρόσφατα ανανεωμένα μοντέλα και σύντομα θα έχουμε στους ελληνικούς δρόμους τη νέα γενιά κινητήρων και αυτόματων κιβωτίων Drive-E, με εντυπωσιακά νούμερα ισχύος και κατανάλωσης. Η Volvo βρίσκεται στην καλύτερη ίσως φάση της σύγχρονης ιστορίας της και είμαστε πολύ αισιόδοξοι για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα το 2014».
Το 2013 ήταν μία χρονιά επιτυχιών για τη Volvo και σε παγκόσμιο επίπεδο! Η σουηδική μάρκα σημείωσε άνοδο 1,4% στις πωλήσεις της σε σχέση με το 2012, με ταξινομήσεις 427.840 αυτοκινήτων. Κορυφαία αγορά για τη Σουηδική μάρκα ήταν αυτή των Η.Π.Α., με πωλήσεις 61.233 αυτοκινήτων. Ακολούθησε η Κίνα με 61.146 αυτοκίνητα, με τη Volvo να σημειώνει εκεί εντυπωσιακή άνοδο 45,6% σε σχέση με το 2012!
Όμως και στην μητρική αγορά της μάρκας, στη Σουηδία, τα 52.260 αυτοκίνητα που πωλήθηκαν, αντιστοιχούν σε αύξηση 0,8% σε σχέση με το 2012. Ειδικότερα, best-seller μοντέλο για τη Volvo το 2013 αναδείχθηκε το XC60, με συνολικές πωλήσεις 114.010 αυτοκινήτων σε όλο τον κόσμο, αυξημένες κατά 7,3% σε σχέση με αυτές του 2012.