Από τα ιστορικά υψηλά του 2004, οι ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων στην Ελλάδα βρέθηκαν να υποχωρούν σε ποσοστό μέχρι και 80% το 2012, απόρροια της κρίσης η οποία χαρακτηρίστηκε από τη συνεχή πτώση του ΑΕΠ και το ασταθές φορολογικό πλαίσιο στον κλάδο.
Ωστόσο, από το 2013 παρουσιάζεται ανάκαμψη, με τις προοπτικές να είναι θετικές τουλάχιστον για την ερχόμενη πενταετία, όπως προκύπτει από την τελευταία μελέτη της Deloitte.
Σύμφωνα με την έκθεση, η οποία βασίστηκε μεταξύ άλλων και σε στοιχεία του Economist Intelligence Unit, η συνολική πτώση της ελληνικής αγοράς είναι η μεγαλύτερη μεταξύ των χωρών της Ευρώπης, καθώς σε σύγκριση με τα επίπεδα του 2016 εμφανίζει μείωση 73%, και ακολουθούν Ουγγαρία με 53%, Ολλανδία (31%), Ισπανία (30%) και Ιταλία (27%).
Συνέχεια στην πηγή…
Συνέχεια στην πηγή…