Η M4 της BMW, αποκτά σύντομα και ισχυρότερη έκδοση με τα δυο κεφαλαία λατινικά CS, η οποία παίρνει θέση κάτω από την GTS. Πρόκειται για την πιο ισχυρή M4 παραγωγής, ιδιαίτερα τώρα που η GTS δεν υπάρχει ούτε για δείγμα. Βαθιά υπόκλιση στην γαλανόλευκη προπέλα…
Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ (gt@newsauto.gr)
Καρδιά της νέας CS αποτελεί ο 3λιτρος εξακύλινδρος εν σειρά twin-turbo βενζινοκινητήρας ο οποίος παράγει 460 ίππους και σχεδόν 61,0 kgm ροπής στους πίσω τροχούς. Εξωτερικά, θα διακρίνεις την πανίσχυρη CS, από το carbon καπό, την εμβληματική αεροτομή, τον εντυπωσιακό πίσω διαχύτη, αλλά και τους τεράστιους σε διάσταση τροχούς (19 ίντσες εμπρός, 20 πίσω).
Η γερμανική φίρμα κάνει λόγο για εξοικονόμηση βάρους 32 kg συγκριτικά με την Μ4, σε αυτό βοήθησε και το εσωτερικό με πιο ελαφριά καθίσματα και επενδύσεις. Στις επιδόσεις τώρα, τα 100 km/h από στάση έρχονται σε 3,9 sec, με τη βοήθεια ενός ημιαυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων. Η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 280 km/h.
Περισσότερα μέσα στην επόμενη χρονιά, όταν θα τη δούμε να κυλά τους θηριώδεις τροχούς της στους Ευρωπαϊκούς δρόμους ή καλύτερα στις πίστες, εκεί όπου αναπνέει καλύτερα και αισθάνεται σαν ψάρι στο νερό του.