Στην πρόσφατη παρουσίαση της τελευταίας γενιάς Μ5 ο project leader που είναι υπεύθυνος για την εξέλιξη του μοντέλου Μαξ Άχμε δήλωσε ότι «όσο αυξάνεται η ισχύς και η ροπή, ενδεχομένως η τετρακίνηση να είναι μονόδρομος». Αργότερα παραδέχτηκε ότι οι Γερμανοί έχουν εξετάσει και τη λύση της Ferrari FF, όμως τόνισε ότι ένα σύστημα 4x4 θα προσέθετε 120 kg στον εμπρός άξονα της M5 κι αυτό θα είχε αρνητικές συνέπειες στην οδική συμπεριφορά.
Εφόσον οι άνθρωποι της BMW εγκατέλειψαν τη λύση του ατμοσφαιρικού κινητήρα για χάρη του turbo, δεν αποκλείεται στο μέλλον να εγκαταλείψουν και την πίσω κίνηση για κάποια από τα μοντέλα τους, για χάρη της τετρακίνησης…
Πηγή : protothema.gr