Οριστικοποιήθηκε η έλευση του Ford Focus RS το 2014 με τετρακύλινδρο κινητήρα turbo με κυβισμό 2,3 λίτρα και απόδοση 335 ίππους. Η τρίτη γενιά RS θα χρησιμοποιεί τον ίδιο κινητήρα με την Ευρωπαϊκών προδιαγραφών Mustang η οποία θα παρουσιαστεί το 2014, αλλά με λίγο υψηλότερη απόδοση ώστε να κερδίζει τη μάχη των εντυπώσεων σε μια κατηγορία όπου το κοινό θέλει πάντα το κάτι παραπάνω. Με την οριστικοποίηση της χρήσης του συγκεκριμένου κινητήρα απορρίφθηκαν τα σενάρια για χρήση ηλεκτροκινητήρων στον πίσω άξονα για περισσότερη δύναμη και λιγότερους ρύπους. Έτσι δεν θα υπάρχει κάποια μορφής «τετρακίνηση» όπως θα μπορούσε ενδεχομένως να προσφέρει μία υβριδική διάταξη. Στο νέο Focus RS τα υβριδικά σενάρια έλαβαν τέλος. Η απαιτούμενη τεχνολογία και κυρίως το κόστος ήταν απαγορευτικά για ένα sport hatchback.
Εμφανισιακά στο gocar σας παρουσιάσαμε ήδη την πρώτη επεξεργασμένη φωτογραφία ώστε να πάρετε μια μικρή γεύση για το τι περιμένουμε. Το Focus RS θα διαθέτει το σύστημα Sound Symposer της Ford, με το οποίο ελέγχεται ο θόρυβος του κινητήρα που φτάνει στην καμπίνα για μεγαλύτερη απόλαυση στις σπορ διαδρομές. Όπως ο προκάτοχος, το νέο RS θα διαθέτει την τροποποιημένη μορφή των γονάτων MacPherson που είναι γνωστή ως RevoKnuckle χάρη στην οποία μειώνεται το όφσετ του βασιλικού πείρου, αλλά και η γωνία κλίσης του βασιλικού πείρου, που προκαλούν το γνωστό «ψάρεμα» στο τιμόνι κατά την επιτάχυνση στα προσθιοκίνητα. Με τη διάταξη αυτή ελαχιστοποιείται το φαινόμενο αυτό και φυσικά ελαττώνεται η καταπόνηση στα ακρόμπαρα. Η νέα γενιά Focus RS θα διαθέτει κι αυτή διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης ώστε να περιορίζει το σπινάρισμα του εσωτερικού τροχού στα «κλειστά» κομμάτια χωρίς να υπάρχουν άλλες παρεμβολές στη διαχείριση του κινητήρα.
Πηγή : gocar.gr