Πέμπτη 29 Μαΐου 2014

Τα πάντα για το νέο Peugeot 108

Από: http://www.newsauto.gr/ta-panta-gia-to-neo-peugeot-108/

Τα πάντα για το νέο Peugeot 108

Οι αστικές μετακινήσεις γίνονται πιο εύκολες, ασφαλείς και ευχάριστες με τη νέα γενιά των αυτοκινήτων πόλης. Ένα εξ αυτών είναι και το νέο 108, το οποίο αναμένεται να κυκλοφορήσει στην Ελλάδα τον προσεχή Σεπτέμβριο με πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης του εξωτερικού και της καμπίνας των επιβατών. Ως γνωστόν, το μικρό της Peugeot εξελίχθηκε από κοινού με τα Citroen C1 και Toyota Aygo, όπως συνέβη και με την πρώτη τους γενιά. Η κατασκευή τους θα γίνεται στο Κολίν της Τσεχίας.
ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ (twitter.com/bitsi74)
To Peugeot 108 είναι ελαφρώς μακρύτερο (3,47 m) από το 107 και λίγο πιο στενό (1,62 m). Ο χώρος των αποσκευών έχει αυξηθεί σημαντικά, φθάνοντας τα 196 lt. με kit επισκευής ελαστικών και τα 180 lt. με ρεζέρβα (750 lt. όταν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα). Ο εξοπλισμός είναι αναβαθμισμένος, περιλαμβάνοντας – προαιρετικά – οθόνη αφής 7 ιντσών και αυτόματο κλιματισμό. Στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις είναι 6 αερόσακοι. Το μικρό γαλλικό θα κυκλοφορήσει σε τρίθυρο και πεντάθυρο αμάξωμα, αλλά και στην έκδοση  ΤΟP με την ηλεκτρικά συρόμενη υφασμάτινη οροφή.
Το NewsAuto.gr έχει στη διάθεσή του τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά για όλες τις εκδόσεις. Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει τους 3κύλινδρους 1.0 με 68 PS (9,7 kgm ροπής)και 1.2 με 82 PS (11,8 kgm ροπής), σε συνδυασμό με 5τάχτυτο μηχανικό κιβώτιο. Για τον μικρό κινητήρα υπάρχει και η επιλογή ημι-αυτόματου κιβωτίου 2-Tronic. Όλες οι κινητήρες είναι τεχνολογίας Euro 5 και εκπέμπουν στο περιβάλλον κάτω από 100 g. CO2 ανά km.
Το 108 ζυγίζει 840 kg με το 3θυρο αμάξωμα και 915 kg με το 5θυρο. Με τον 1.0 VTi κάτω από το καπό του επιταχύνει στα 100 km/h σε 14,3 sec και φθάνει σε τελική ταχύτητα τα 160 km/h. Η έκδοση με το start/stop (e-VTi) είναι ελαφρά πιο αργή (0-100 σε 14,6 sec) λόγω του μεγαλύτερου βάρους. Τέλος, το κορυφαίο 108 1.2 VTi 82 PS χρειάζεται 11 sec για το 0-100 και αγγίζει σε τελική τα 170 km/h.
Αναλυτικά η μεικτή κατανάλωση και οι ρύποι ανά έκδοση:
Κινητήρας
Κιβώτιο
Κατανάλωση
Ρύποι
1.0 VTi 68
5τάχυτο μηχανικό
4,1 lt/100 km
95 g/km
1.0 e-VTi 68 start/stop
5τάχυτο μηχανικό
3,8 lt/100 km
88 g/km
1.0 VTi 68 2-Tronic
5τάχυτο ημιαυτόματο
4,2 lt/100 km
97 g/km
1.2 VTi 82
5τάχυτο μηχανικό
4,3 lt/100 km
99 g/km
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Κοινωνική Ενημέρωση: Θέσεις εργασίας

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *