Το επόμενο VW Golf αποκτά για πρώτη φορά στην ιστορία έκδοση 4θυρου-κουπέ, προσφέροντας μια πιο ξεχωριστή εμφάνιση και ακόμη περισσότερο στυλ σε σχέση με όλες τις υπόλοιπες εκδοχές του best-seller μικρομεσαίου.
Με μια ματιά
Το πρώτο 4θυρο-κουπέ Golf
Βασισμένο πάνω στο επόμενο Jett
Με ακόμη πιο οικονομικούς κινητήρες TSI και TDI
Λανσάρισμα το 2014
Είναι δεδομένο ότι το νέο, πλήρως εκμεταλλεύσιμο, δάπεδο MQB του VW Group, πάνω στο οποίο θα βασιστούν μια σειρά από νέα μοντέλα των εταιρειών του Ομίλου (επόμενο Golf, Passat, A3, Leon, Toledo κ.λπ.), θα αποτελέσει και τη βάση πάνω στην οποία θα χτιστούν και πολλά εντελώς καινούργια πονήματα. Μεταξύ αυτών θα είναι και το νέο Golf CC, η έκδοση 4πορτου-κουπέ δηλαδή του επόμενου Golf. Πρόκειται για το μοντέλο εκείνο που θα αποτελέσει το μικρότερο αδελφό του Passat CC, που πλέον έχει εξελιχθεί σε VW CC, ώστε να δημιουργήσει μια άτυπη οικογένεια από «Comfort-Coupe» μοντέλα.
Θα στηριχτεί στο επόμενο VW Jetta
Το νέο Golf CC θα εξελιχθεί μαζί με την επόμενη γενιά του VW Jetta και θα το δούμε στην Ευρώπη περίπου σε δύο χρόνια από σήμερα. Όπως και όλα τα νέα VW από μικρομεσαίο και πάνω, το Golf CC θα βασιστεί όπως προείπαμε, στη νέα προσθιοκίνητη πλατφόρμα MQB του VW Group. Με το μειωμένο βάρος της και την καλύτερη ακαμψία, η νέα αυτή πλατφόρμα αναμένεται να συμβάλει από τη μια στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου του αυτοκινήτου, ενώ από την άλλη θα ωφελήσει και τα οδικά του χαρακτηριστικά. Φυσικά, από πλευράς κινητήρων, το νέο VW Golf CC θα λάβει μια πλήρη γκάμα TSI βενζινοκινητήρων και TDI πετρελαιοκινητήρων, με γνώμονα πάντα την πολύ καλή απόδοση και τις μειωμένες απαιτήσεις σε καύσιμο.
Ελκυστικές και πιο δυναμικές γραμμές
Η σχεδιαστική προσέγγιση του νέου VW Golf CC θα φροντίσει ώστε να δοθεί στο νέο μοντέλο της μάρκας μια περισσότερο σπορτίφ, αλλά και παράλληλα, πολυτελής εικόνα. Αυτό μας αποκαλύπτουν οι κατάσκοποί μας στις ηλεκτρονικά φωτογραφίες που σας αποκαλύπτουμε σε αποκλειστικότητα σήμερα. Και αν μη τι άλλο, η υιοθέτηση της νέας μάσκας της VW σε συνδυασμό με τα πολύ μοντέρνα «αιχμηρά» φωτιστικά και το… κατηφορικό καπό, θα είναι οι κύριοι υπεύθυνοι για την ελκυστική πρώτη παρουσία του μοντέλου. Στο πίσω τμήμα, η λιγότερο κάθετη κλήση της οροφής πάνω στο πορτ-μπαγκάζ, θα είναι αυτή που θα δικαιολογήσει τον όρο «coupe» στην ονομασία του μοντέλου, μαζί βέβαια και με το χαμηλότερο από το Golf, συνολικό ύψος του αυτοκινήτου.
Και το μεγαλύτερο VW CC
Το πρώτο «Comfort Coupe» της VW και ένα από τα πρώτα μεσαία 4θυρα-κουπέ στην ιστορία, είναι το VW Passat CC. Το αυτοκίνητο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2008, ενώ πρόσφατα υποβλήθηκε σε μια εκτεταμένη ανανέωση κατά την οποία άλλαξε το όνομά του σε VW CC. Η ανανέωση αυτή αφορά κυρίως στις αλλαγές στο εμπρόσθιό του τμήμα, που έφεραν το αυτοκίνητο πιο κοντά από ποτέ στη νέα αισθητική φιλοσοφία της μάρκας. Από πλευράς κινητήρων, το VW CC διατίθεται με μοτέρ βενζίνης 1,8 TSI και 2,0 TSI με 160 και 210 ίππους, αλλά και με έναν 2λιτρο TDI 140 ίππων. Οι τιμές του ξεκινούν από τα 28.500 ευρώ.
Πηγή : autotriti.gr