Γράφει ο Θανάσης Χούντρας
Είναι λίγο παρακινδυνευμένο να κάνει κανείς ανακοινώσεις στο θέμα «πού πάει ο Rossi τελικά». Ωστόσο οι πληροφορίες είναι πλέον επαρκείς ώστε να το πούμε δυνατά. Ο Rossi θα οδηγεί Yamaha το 2013.
Ο ιταλός σταρ αφήνει τη Ducati για τη Yamaha και αυτό θα γίνει στο τέλος της φετινής σεζόν. Η επίσημη ανακοίνωση από τη Yamaha αναμένεται το πρωί της 15ης Αυγούστου, ημέρα εθνικής εορτής στην Ιταλία.
Πέρα από «ημέρα της Παναγίας», στην Ιταλία αποτελεί και ημέρα εθνικής εορτής του Ferragosto που συμβολίζει και τη λήξη της περιόδου της «σκληρής εργασίας στα χωράφια». Τρομεροί συμβολισμοί που αποτελούν ασφαλώς μέρος του επικοινωνιακού παιχνιδιού του Rossi.
Η επομένη της ανακοίνωσης αποτελεί και την εναρκτήρια ημέρα του 11ου γύρου του παγκοσμίου πρωταθλήματος MotoGP στην πίστα της Ινδιανάπολης. Κι άλλος συμβολισμός εδώ καθώς η πίστα της Ινδιανάπολης είναι η παλαιότερη του πλανήτη Γη, χρονολογείται από το 1909 και εκεί έγινε ο πρώτος αγώνας ταχύτητας. Είχε μείνει σε αδράνεια και ρήμαζε, μέχρι που το 2008 ανανεώθηκε εκ βάθρων και γνώρισε ξανά στιγμές μεγαλείων και δόξας.
Σύμφωνα με τον ιταλικό Τύπο η απόφαση πάρθηκε μερικές ημέρες μετά τον αγώνα στη Laguna Seca που δεν ήταν τίποτε περισσότερο από μια επανάληψη των θλιβερών εμφανίσεων του Rossi μέχρι τώρα.
Αργός στις δοκιμές, 10ος στις κατατακτήριες και 6-7ος στον αγώνα. Μόνο που αυτή τη φορά δεν τερμάτισε καν καθώς έπεσε στον 30ό γύρο όταν έχασε το μπροστινό στα φρένα πριν την περίφημη Corkscrew. Το γνωστό πρόβλημα της ασάφειας του μπροστινού της Ducati που δεν διορθώθηκε ποτέ.
Παρά τις προσπάθειες από την πλευρά της Ducati που κατέβασε το βαρύ πυροβολικό, ο Rossi δεν πείστηκε ότι θα αλλάξει κάτι. Από το γενικό αρχηγό της εταιρείας, διευθύνοντα σύμβουλο, Gabriele Del Torchio μέχρι τον αντίστοιχο της Audi, έταξαν «λαγούς και πετραχήλια» που δεν είχαν όμως αποτέλεσμα.
Η ειλικρινής προσπάθεια που έκανε πάντως η διοίκηση της Ducati (Audi) άγγιξε τα όρια της απόγνωσης. Έφτασε σε σημείο ο ίδιος ο Filippo Preziosi να δώσει λευκή επιταγή στο Masao Furusawa, τον πρώην επικεφαλής του project εξέλιξης της Yamaha Μ1 MotoGP, να πάει στη Ducati να βοηθήσει στη βελτίωση της μοτοσυκλέτας.
Η πρόταση έπεσε στο κενό όταν ο Furusawa αρνήθηκε, ασπαζόμενος την ιαπωνική κουλτούρα και τον τρόπο που αντιμετωπίζουν οι Ιάπωνες τέτοια θέματα. Θεώρησε ότι μια τέτοια κίνηση μπορεί να εκληφθεί ως προδοσία και προφανώς σκέφτηκε ότι δεν θα ήθελε να καταλήξει κάνοντας χαρακίρι...
Η πίστη στην εταιρεία είναι πρωταρχικό στοιχείο στη ζωή των Ιαπώνων, αλλά απ' ότι φαίνεται και οι άνθρωποι της Ducati δεν πάνε πίσω. Η απόδειξη είναι τα λόγια που φέρεται να είπε ο Preziosi, υπεύθυνος για την εξέλιξη της Ducati MotoGP, στον Akira Nishimura, ιάπωνα δημοσιογράφο: «Με ενδιαφέρει να κάνω τη μοτοσυκλέτα μας καλύτερη, ακόμη κι αν αυτό σημαίνει ότι θα χάσω τη θέση μου».
H έλευση του Furusawa ήταν ενδεχομένως ο μοναδικός λόγος που ο Rossi θα ξανασκεφτόταν την παραμονή του στη Ducati. Γνωρίζοντας όμως αυτό ο Furusawa, ήξερε και ότι αν δεν πήγαινε ο ίδιος στη Ducati, ήταν εξαιρετικά πιθανό να έρθει ο Rossi στη Yamaha! Όπως και έγινε τελικά.
Ο Rossi το μόνο που ήθελε ήταν μια αξιόμαχη μοτοσυκλέτα. Στα 33 του χρόνια δεν έχει πια τα περιθώρια να περιμένει, αν θέλει να παλέψει ξανά για θέσεις στο βάθρο και νίκες.
Περισσότερο απ' όλα όμως τον ενδιέφερε να αρχίσει να απολαμβάνει πάλι τους αγώνες ώστε να βρίσκει λόγο να εντείνει την προετοιμασία και την προπόνησή του.
Στοιχεία απαραίτητα με τον σημερινό σκληρό και κατά 10 χρόνια νεότερο ανταγωνισμό… Η Yamaha είναι ήδη απόλυτα ανταγωνιστική, σήμερα. Χαρακτηριστικό από το οποίο η Ducati απέχει αισθητά, σήμερα…
Πηγή : newsbeast.gr
Είναι λίγο παρακινδυνευμένο να κάνει κανείς ανακοινώσεις στο θέμα «πού πάει ο Rossi τελικά». Ωστόσο οι πληροφορίες είναι πλέον επαρκείς ώστε να το πούμε δυνατά. Ο Rossi θα οδηγεί Yamaha το 2013.
Ο ιταλός σταρ αφήνει τη Ducati για τη Yamaha και αυτό θα γίνει στο τέλος της φετινής σεζόν. Η επίσημη ανακοίνωση από τη Yamaha αναμένεται το πρωί της 15ης Αυγούστου, ημέρα εθνικής εορτής στην Ιταλία.
Πέρα από «ημέρα της Παναγίας», στην Ιταλία αποτελεί και ημέρα εθνικής εορτής του Ferragosto που συμβολίζει και τη λήξη της περιόδου της «σκληρής εργασίας στα χωράφια». Τρομεροί συμβολισμοί που αποτελούν ασφαλώς μέρος του επικοινωνιακού παιχνιδιού του Rossi.
Η επομένη της ανακοίνωσης αποτελεί και την εναρκτήρια ημέρα του 11ου γύρου του παγκοσμίου πρωταθλήματος MotoGP στην πίστα της Ινδιανάπολης. Κι άλλος συμβολισμός εδώ καθώς η πίστα της Ινδιανάπολης είναι η παλαιότερη του πλανήτη Γη, χρονολογείται από το 1909 και εκεί έγινε ο πρώτος αγώνας ταχύτητας. Είχε μείνει σε αδράνεια και ρήμαζε, μέχρι που το 2008 ανανεώθηκε εκ βάθρων και γνώρισε ξανά στιγμές μεγαλείων και δόξας.
Σύμφωνα με τον ιταλικό Τύπο η απόφαση πάρθηκε μερικές ημέρες μετά τον αγώνα στη Laguna Seca που δεν ήταν τίποτε περισσότερο από μια επανάληψη των θλιβερών εμφανίσεων του Rossi μέχρι τώρα.
Αργός στις δοκιμές, 10ος στις κατατακτήριες και 6-7ος στον αγώνα. Μόνο που αυτή τη φορά δεν τερμάτισε καν καθώς έπεσε στον 30ό γύρο όταν έχασε το μπροστινό στα φρένα πριν την περίφημη Corkscrew. Το γνωστό πρόβλημα της ασάφειας του μπροστινού της Ducati που δεν διορθώθηκε ποτέ.
Παρά τις προσπάθειες από την πλευρά της Ducati που κατέβασε το βαρύ πυροβολικό, ο Rossi δεν πείστηκε ότι θα αλλάξει κάτι. Από το γενικό αρχηγό της εταιρείας, διευθύνοντα σύμβουλο, Gabriele Del Torchio μέχρι τον αντίστοιχο της Audi, έταξαν «λαγούς και πετραχήλια» που δεν είχαν όμως αποτέλεσμα.
Η ειλικρινής προσπάθεια που έκανε πάντως η διοίκηση της Ducati (Audi) άγγιξε τα όρια της απόγνωσης. Έφτασε σε σημείο ο ίδιος ο Filippo Preziosi να δώσει λευκή επιταγή στο Masao Furusawa, τον πρώην επικεφαλής του project εξέλιξης της Yamaha Μ1 MotoGP, να πάει στη Ducati να βοηθήσει στη βελτίωση της μοτοσυκλέτας.
Η πρόταση έπεσε στο κενό όταν ο Furusawa αρνήθηκε, ασπαζόμενος την ιαπωνική κουλτούρα και τον τρόπο που αντιμετωπίζουν οι Ιάπωνες τέτοια θέματα. Θεώρησε ότι μια τέτοια κίνηση μπορεί να εκληφθεί ως προδοσία και προφανώς σκέφτηκε ότι δεν θα ήθελε να καταλήξει κάνοντας χαρακίρι...
Η πίστη στην εταιρεία είναι πρωταρχικό στοιχείο στη ζωή των Ιαπώνων, αλλά απ' ότι φαίνεται και οι άνθρωποι της Ducati δεν πάνε πίσω. Η απόδειξη είναι τα λόγια που φέρεται να είπε ο Preziosi, υπεύθυνος για την εξέλιξη της Ducati MotoGP, στον Akira Nishimura, ιάπωνα δημοσιογράφο: «Με ενδιαφέρει να κάνω τη μοτοσυκλέτα μας καλύτερη, ακόμη κι αν αυτό σημαίνει ότι θα χάσω τη θέση μου».
H έλευση του Furusawa ήταν ενδεχομένως ο μοναδικός λόγος που ο Rossi θα ξανασκεφτόταν την παραμονή του στη Ducati. Γνωρίζοντας όμως αυτό ο Furusawa, ήξερε και ότι αν δεν πήγαινε ο ίδιος στη Ducati, ήταν εξαιρετικά πιθανό να έρθει ο Rossi στη Yamaha! Όπως και έγινε τελικά.
Ο Rossi το μόνο που ήθελε ήταν μια αξιόμαχη μοτοσυκλέτα. Στα 33 του χρόνια δεν έχει πια τα περιθώρια να περιμένει, αν θέλει να παλέψει ξανά για θέσεις στο βάθρο και νίκες.
Περισσότερο απ' όλα όμως τον ενδιέφερε να αρχίσει να απολαμβάνει πάλι τους αγώνες ώστε να βρίσκει λόγο να εντείνει την προετοιμασία και την προπόνησή του.
Στοιχεία απαραίτητα με τον σημερινό σκληρό και κατά 10 χρόνια νεότερο ανταγωνισμό… Η Yamaha είναι ήδη απόλυτα ανταγωνιστική, σήμερα. Χαρακτηριστικό από το οποίο η Ducati απέχει αισθητά, σήμερα…
Πηγή : newsbeast.gr