Από: http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Apokleistiko-Etoimazetai-gia-to-2016-to-neo-Audi-A4_121164.asp
Πιο συγκεκριμένα, το νέο Audi A4, που προβλέπεται να βγει στις αγορές στα τέλη του 2016, όπως μας αποκαλύπτουν και οι «κατάσκοποί» μας, θα έλθει με μια νέα και πιο δυναμική εμφάνιση από κάθε άλλη φορά, ενώ θα λάβει και την ολοκαίνουργια πλατφόρμα MLB Evo του VW Group, πάνω στην οποία θα χτιστούν όλα τα μελλοντικά Audi, από το Α4 και πάνω. Επιπλέον, οι πηγές μας αναφέρουν ότι η νέα γενιά του Α4 θα είναι –χάρη στην εν λόγω πλατφόρμα- τουλάχιστον 50 κιλά πιο ελαφρύ από την υπάρχουσα.
Παράλληλα, επιθυμία της Audi είναι να τονίσει τον πολυτελή χαρακτήρα του A4. Έτσι λοιπόν, οι γερμανοί αποφασίζουν να… ενδυναμώσουν αισθητικά το νέο τους μοντέλο, με το τελικό αποτέλεσμα να μας φέρνει το πιο επιβλητικό A4 της ιστορίας. Στις ηλεκτρονικά επεξεργασμένες φωτογραφίες των «κατασκόπων» μας, αποκαλύπτεται λοιπόν ένα πιο αιχμηρό από κάθε άλλη φορά μεσαίο Audi, το οποίο αναμένεται πλατύτερο και πιο χαμηλό από πριν, ώστε να ωφεληθεί και η αεροδυναμική του. Φυσικά, στο εμπρόσθιο τμήμα πρωταγωνιστεί η πολυγωνική γρίλια της Audi, η οποία εδώ πλαισιώνεται από πιο επιθετικά φωτιστικά με λαμπτήρες LED. Στο πίσω μέρος από την άλλη, η πόρτα του πορτμπαγκάζ ανασηκώνεται ελαφρώς δίνοντας μια αίσθηση από αεροτομή, ενώ τα αιχμηρά φωτιστικά ενσωματώνουν και πάλι λαμπτήρες LED, που βελτιώνουν οπτικά αλλά και πρακτικά το μοντέλο. Στα σχέδια της εταιρείας είναι επίσης να κυκλοφορήσει και η έκδοση station-wagon του μοντέλου, το A4 Avant με περισσότερους αποθηκευτικούς χώρους και πρακτικότητα.
Επιπλέον, το νέο γερμανικό μεσαίο μοντέλο θα τροφοδοτείται από τον 1,4 λτ. 4κύλινδρο TSI, που αποδίδει από 122 ως 180 ίππους. Ο 1,4 TSI θα φέρει τεχνολογία απενεργοποίησης των δύο κυλίνδρων σε χρόνο 36 milliseconds, γεγονός που θα ρίξει την κατανάλωση κατά 0,5 λτ./100 χλμ. Επίσης, θα είναι διαθέσιμος κι ο 2λιτρος TFSI των 225 ίππων. Ταυτόχρονα στην υβριδική έκδοση του νέου Α4, θα συνδυάζεται ο 2λιτρος TFSI που θα στέλνει τη ροπή εμπρός με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 95 ίππων που θα στέλνει την κίνηση στον πίσω άξονα, ώστε να δημιουργηθεί η «e-quattro» 4κίνηση, ενώ στην εν λόγω έκδοση το Α4 θα είναι σε θέση να διανύσει 50 χλμ. περίπου, με αμιγώς ηλεκτρική ενέργεια.
-
Στα σχέδια της εταιρείας είναι επίσης να κυκλοφορήσει και η έκδοση station-wagon του μοντέλου, το A4 Avant με περισσότερους αποθηκευτικούς χώρους και πρακτικότητα (κατασκοπευτική εικονα).
Με πολλές επιλογές κινητήρων και υβριδικό σύνολο θα λανσαριστεί η νέα γενιά του Audi A4 προς το τέλος του 2016, ενώ το νέο μεσαίο γερμανικό sedan θα στηρίζεται σε καινούργιο πιο ελαφρύ πάτωμα.
Στην 4η γενιά του Audi A4 αναμένεται να δούμε αρκετές τεχνολογικές καινοτομίες να εξοπλίζουν το μεσαίο μοντέλο της γερμανικής φίρμας, σύμφωνα με τις αποκλειστικές πληροφορίες που συλλέξαμε, ανάμεσά τους και ένα υβριδικό σύνολο που για πρώτη φορά θα εφοδιάζει το A4, καθώς και το νέο υβριδικό σύστημα 4κίνησης, «e-quattro».Πιο συγκεκριμένα, το νέο Audi A4, που προβλέπεται να βγει στις αγορές στα τέλη του 2016, όπως μας αποκαλύπτουν και οι «κατάσκοποί» μας, θα έλθει με μια νέα και πιο δυναμική εμφάνιση από κάθε άλλη φορά, ενώ θα λάβει και την ολοκαίνουργια πλατφόρμα MLB Evo του VW Group, πάνω στην οποία θα χτιστούν όλα τα μελλοντικά Audi, από το Α4 και πάνω. Επιπλέον, οι πηγές μας αναφέρουν ότι η νέα γενιά του Α4 θα είναι –χάρη στην εν λόγω πλατφόρμα- τουλάχιστον 50 κιλά πιο ελαφρύ από την υπάρχουσα.
Παράλληλα, επιθυμία της Audi είναι να τονίσει τον πολυτελή χαρακτήρα του A4. Έτσι λοιπόν, οι γερμανοί αποφασίζουν να… ενδυναμώσουν αισθητικά το νέο τους μοντέλο, με το τελικό αποτέλεσμα να μας φέρνει το πιο επιβλητικό A4 της ιστορίας. Στις ηλεκτρονικά επεξεργασμένες φωτογραφίες των «κατασκόπων» μας, αποκαλύπτεται λοιπόν ένα πιο αιχμηρό από κάθε άλλη φορά μεσαίο Audi, το οποίο αναμένεται πλατύτερο και πιο χαμηλό από πριν, ώστε να ωφεληθεί και η αεροδυναμική του. Φυσικά, στο εμπρόσθιο τμήμα πρωταγωνιστεί η πολυγωνική γρίλια της Audi, η οποία εδώ πλαισιώνεται από πιο επιθετικά φωτιστικά με λαμπτήρες LED. Στο πίσω μέρος από την άλλη, η πόρτα του πορτμπαγκάζ ανασηκώνεται ελαφρώς δίνοντας μια αίσθηση από αεροτομή, ενώ τα αιχμηρά φωτιστικά ενσωματώνουν και πάλι λαμπτήρες LED, που βελτιώνουν οπτικά αλλά και πρακτικά το μοντέλο. Στα σχέδια της εταιρείας είναι επίσης να κυκλοφορήσει και η έκδοση station-wagon του μοντέλου, το A4 Avant με περισσότερους αποθηκευτικούς χώρους και πρακτικότητα.
Επιπλέον, το νέο γερμανικό μεσαίο μοντέλο θα τροφοδοτείται από τον 1,4 λτ. 4κύλινδρο TSI, που αποδίδει από 122 ως 180 ίππους. Ο 1,4 TSI θα φέρει τεχνολογία απενεργοποίησης των δύο κυλίνδρων σε χρόνο 36 milliseconds, γεγονός που θα ρίξει την κατανάλωση κατά 0,5 λτ./100 χλμ. Επίσης, θα είναι διαθέσιμος κι ο 2λιτρος TFSI των 225 ίππων. Ταυτόχρονα στην υβριδική έκδοση του νέου Α4, θα συνδυάζεται ο 2λιτρος TFSI που θα στέλνει τη ροπή εμπρός με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 95 ίππων που θα στέλνει την κίνηση στον πίσω άξονα, ώστε να δημιουργηθεί η «e-quattro» 4κίνηση, ενώ στην εν λόγω έκδοση το Α4 θα είναι σε θέση να διανύσει 50 χλμ. περίπου, με αμιγώς ηλεκτρική ενέργεια.